lørdag den 6. oktober 2012

Øv-dag...!!

I dag har simpelthen ikke været min ynglings dag.. Det eneste positive er, at jeg har været sammen med en masse dejlige mennesker, men så stopper det også der. 
Er lige kommet hjem fra skole, hvor jeg har siddet i et lokale fra kl. 8.00 til 16.30, alt imens vejret har vist sig fra sin bedste side - minimum 25 grader..! 

Men øv'et kommer da jeg skulle hjem. Har fået stillet en cykel til rådighed af min udlejer, hvilket er super dejligt. Det er dog ikke verdens bedste cykel og det er en drengecykel. 
På vejen hjem skulle jeg kører op ad en meget stejl bakke og har nu lært, at man ALDRIG skal stå op i pedalerne, når man kører stejlt opad på en drengecykel.
Kæden spang - av av av..!


DUMME CYKEL...!!!

Men håber, at dagen stadig kan nå at blive god igen. For i aften er der "Oktoberfest" på skolen for alle de internationale, og det glæder jeg mig helt vildt til. Men tror, at det er godt at mine roomates ikke er hjemme for øjeblikket, for er simpelthen så sur lige nu..!! Har smækket med alle døre på min vej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar