onsdag den 24. oktober 2012

Ser I Forbrydelsen?

For det gør jeg, og hold nu op, hvor er den spændende..!!!
Har ikke fulgt med i de sidste to udgaver, da det altid bliver sendt på håndbold-søndag, og når man misser de første par episoder, er det ligesom om, at det tog er kørt. 

Jeg kan følge den på DR's hjemmeside, lige som alle deres andre programmer. Jeg kan dog ikke se live-tv, hvilket betyder, at alle nyheder skal læses istedet for at ses. Men det fungere nu også ganske fint. DR er pt. det eneste jeg kan se, da TV2 play ikke fungere i udlandet (det kunne de godt have fortalt, INDEN man betalte for det). Meget pudsigt at jeg kun ser DR, efter jeg har opsagt min licens.. Men takker alle jer kære licens-betaler!

Det betyder også at jeg har kunne følge med i Sandra, Maria og Sara's liv, livet på Kastanjegården og de gastronomiske udfoldelser i James' nye sommerhus. 
Er endnu ikke blevet godt nok rustet til at se tysk tv, men det skal nok komme. Hvis de da bare ville lade være med at synkronisere alt..! 



P.S til mor: Teen smager dejligt og Remo'en smager himmelsk!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar