tirsdag den 9. oktober 2012

"Ja, Ich spreche Deutch.."

Puha, så er tyskundervisning blevet alvor..!! Har indtil videre haft 3 forskellige fag og i dag blev endnu et tilføjet til listen - Tysk for viderekommende. Skal nok lave et indlæg om alle fagene på et tidspunkt, men kan fortælle så meget, at jeg indtil videre ikke er blevet udfordret på det faglige, men det blev da ændret i dag!
Havde kun 1½ times tysk, hvor vi kun nåede at præsentere hinanden. Holdet består af 12 studerende og en underviser, som snakker meget dårligt engelsk, men det betyder jo bare endnu mere træning. Var et øjeblik lidt skræmt over niveauet på holdet, da jeg havdet "håbet", at de andre ville være lidt dårligere end de var. Men skal bare vende mig til, at jeg er langt fra den bedste og det er okay at spørge om hjælp. 
Men frygter ikke de resterende timer, for kan mærke, at jeg er virkelig opsat på at kunne mestre det tyske sprog, så det bliver vist her, jeg kommer til at lægge den største indsats. 



Dagen i dag sluttes af med karaoke om lidt henne på skolen med de andre internationale studerende. Og nej, jeg skal ikke synge, det lader jeg asiaterne om... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar