mandag den 1. oktober 2012

Tro det eller ej, men det er sandt..

Jeg har fået et par kommentarer angående vejret her i Østrig. Senest fra moster Hanne, som mente at Østrig skulle markedsføre sig selv noget bedre, for vi (dansker) kunne aldrig finde på at tegne et billede af Østrig med masser af solskin - tværtimod!
Men her er bare rigtig lækkert vejr. Der er godt nok koldt om morgen og om aftnen, men midt på dagen har jeg stort set aldrig jakke på. Har indtil videre kun oplevet to dage, hvor det har regnet - den ene gang hele dagen og den anden var det kun om aftenen. 
Kan også forstå at vejret ikke viser sig fra sin bedste side i DK. Så for at gnide salt i såret vil jeg bare lige vise vejrudsigten for de kommende dage i min uge.

Ja, I ser rigtig...!! Lørdag byder på fuld sol, 28 grader og 0% risiko for regn.
Så er det bare lidt øv, at jeg skal sidde i et klasselokale fra 8.00-17.00. Det er simpelthen for mærkeligt at skulle have timer om lørdagen. 

Men som jeg også skrev til Moster, så går vi snart den kolde tid i møde. Ovenover er temperaturoversigten fra 1. oktober til 14. oktober, hvor dagtemperaturen vil toppe på 28 grader og falde godt 18 grader på en uge. 
Men jeg nyder det så længe det varer..!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar