lørdag den 5. januar 2013

Tilbage i Østrig

Så er jeg tilbage i Østrig efter en rigtig dejlig juleferie i det danske. Jeg glemte desværre mit kabel her i Steyr, så kunne ikke rigtig vise nogle billeder før nu, men det går nok også. 
Julen blev holdt hjemme på Bøgevangen med dejlig mad og fine gaver og Nytåret blev fejret på Jens Baggesensvej med lækkert mad og fantastiske mennesker. Billederne viser dog kun et lille udklip af de 14 dage jeg var hjemme, da jeg hurtigt glemmer at få taget nogle billeder, når man hygger sig.. 
Håber at I alle også havde en dejlig jul og glæder mig til at se jer engang i det nye år. Indtil videre er det ikke helt sikkert, hvornår jeg får dansk grund under fødderne igen, da jeg endnu ikke kender mit skema for praktikopholdet. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar