lørdag den 19. januar 2013

Bal på museet

Så er det vist på tide at jeg giver lidt lyd fra mig her efter en noget travl uge med 3 eksamener. De er alle sammen gået fint og nu mangler jeg kun 2 mere, så skal kufferten pakkes og afsted til London. Meget mærkeligt at tænke på, men jeg sørger for at nyde de sidste par uger så meget som muligt. 

I går holdt skolen et stort bal, hvor alle skolens elever var inviteret samt forældre. Ballet er egentligt for alle de nye færdiguddannede men vi måtte også godt være med..!
Ballet blev holdt på Arbejdermuseet, der ligger 10 meter fra skolen. Det var et super fint arrangement hvor de fleste var i store gallakjoler og der var arrangeret en danseforstilling (lignende meget lancier) med band. Danseforstillingen sluttede af med vals og derefter andre klassiske danse, hvor alle måtte danse med. Den del sprang jeg over, men ideen er skam fin nok. 

Tog selv nogle billeder, men hvis I vil se nogle professionelle billeder så gå ind på linket: http://www.e-steyr.com/fotos/ball-der-fachhochschule-steyr











Ingen kommentarer:

Send en kommentar