torsdag den 10. januar 2013

Eksamenstid, og så alligevel ikke..

For øjeblikket er hovedet stort set kun fyldt med eksamen. Har 3 eksamener i næste uge, 1 i ugen efter og 1 i min sidste uge her i Steyr. Så der er nok at læse op til, især når det normale skema med alle timerne fortsætter. Her er der ikke noget, der hedder læseferie, og det skal jeg godt nok lige vende mig til.. Alle mine eksamenerne er skriftlige uden hjælpemidler og det er jeg jo slet ikke vant til, men det skal nu nok gå. 
Men i går havde vi en anderledes form for undervisning. Mit tyskhold var blevet inviteret af et gymnasium til et internationalt arrangement. Eleverne havde forberedt en præsentation om hvert vores land og vi havde også nogle små præsentationer og Steyr og vores eget land. Det var super hyggeligt og vi fik virkelig øvet vores tysk, og da vi kun var 4, der kunne møde op i går, var der rigeligt af studerende at snakke med (de var ca. 20 piger).
Så forlænger gårsdagens undervisning, men at læse op til tyskeksamen på mandag, som er 10 minutter efter eksamen i "Austrian Culture and Civilization" slutter... Hvis der ikke var tryk på før jul, så kommer de virkelig efter det nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar