lørdag den 12. januar 2013

Sådan ser man VM i Østrig

Har virkelig brugt mange tanker på, hvordan jeg nu skulle se Håndbold slutrunderne, når jeg sad i Østrig. Damernes EM i december var ikke så vigtig for mig, så det klarede jeg fint med bare at læse om det på diverse nyhed sites.  
Men herrernes VM ville jeg virkelig blive ked af at gå glip af, så jeg måtte finde en løsning, som helst skulle være gratis. Kunne godt finde danske streaming sites, men når jeg ikke havde en dansk IP-adresse, så virkede det ikke. Så har fundet en streaming site, hvor alle kampene vises i utrolig dårlig kvalitet og selvfølgelig uden kommentator. 
Men har også fundet en løsning på det - P3 Sport. Hører Sporten på P3 samtidig med at jeg ser kampen. Det er bestemt ikke optimalt men det virker..!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar