onsdag den 23. januar 2013

Søster besøg

Så kom dagen i går, hvor jeg fik fornemt besøg af søster. Og nøj, hvor havde jeg glædet mig til det..! Jeg hentet Maria kl. 15.45 på stationen, 15 minutter efter min eksamen sluttede, men nåede det heldigvis til tiden. 
Det havde dog været en noget lang for Maria, da hun startede kl. 05.00 tirsdag morgen med afgang fra Århus. Men hun var dejlig frisk og oplagt på østrigsk hygge, da jeg mødte hende. 
Vi startede med at se skolen og så var der eftermiddagshygge med kaffe, muffins og frugt. Uhmmm...
Samme dag var der et International event arrangeret af skolen - "Culture Shock Movie". I efteråret fik hvert land en opgave, at lave en film omkring de ting, der var anderledes i Østrig og i går var det premiereaften. Det var en super hyggelig og sjov aften, hvor vi fik set 14 forskellige film. Arrangementet sluttede kl. 19.30, hvor vi var klar til en god gang aftensmad, hvorefter turen gik hjemad.
I dag har programmet stået på gåtur og ren hygge og i aften skal vi til bowlingaften sammen men nogle af de andre internationale studerende, og det skal nok blive godt. 
Så kan ikke love så mange indlæg i denne uge, men kan love at vi nok skal hygge os til UG+. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar