onsdag den 12. december 2012

Tirsdagsfilm

Hver anden tirsdag er der filmaften på skolen. Det er ikke særlig tit jeg er med, da jeg har timer indtil kl. 18.00, så det er svært at nå hjem først og derefter til filmaften kl. 19.00. Men efter jeg bad om at få det rykket til 19.30, er det nu muligt, og det er bare super hyggeligt..!
Konceptet skal gerne være, at vi se en film, fra et at de lande, hvor de internationale studerende kommer fra - og i går var det Frankrigs tur. Jeg har længe gerne ville se filmen "The Intouchables" og i går var det netop den, der blev vist..!Kan varmt anbefale den til alle aldersgrupper, køn og humor. Men vil selvfølgelig ikke røbe for meget, hvis nogen har i tankerne at se den.



I dag er det store kogedag i vores køkken, da vi kommer fra 3 forskellige lande og skal lave hver vores mad til i aften. Hindbærsnitterne er bagt, frikadellerne stegt og kringledejen hygger sig under et klæde. Så er foran min tidsplan indtil videre..!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar