torsdag den 6. december 2012

Jeg elsker sne..!

Og især her i Østrig, for det er bare sne og ikke ulækkert sjap, som det ofte har tendens til i DK. Her er så fint, når alt er dækket med et hvidt lag. Så tog mit kamera med ud på gåturen i dag, så I andre også kunne se, hvor fint her er. Men én ting er jeg dog noget skuffet over, og det er østrigernes julepytning eller mangel på samme. Men ser slet ikke julekæder i træerne eller en julemand på taget. Det er lidt underligt, især når man tænker på, hvor vilde med julen de er. 













I morgen tager jeg til Wien sammen med 2 andre for at opleve julen der. Der er i alt 9 julemarkeder, bare i Wien centrum, men tror at vi nøjes med et par stykker og måske et museumsbesøg. Det er kun en 1-dags tur, men har faktisk ikke været rigtig i Wien endnu. Har kun været i lufthavnen og på banegården, så glæder mig rigtig meget..!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar