torsdag den 13. december 2012

International Fair


I går blev der afholdt International Fair, og det var klart det bedste arrangement indtil videre..! Jeg hyggede mig så meget, og alle præsenteret deres land med stolthed, hvilket var så fedt at se. 
Hvert land fik som sagt et bord, en opslagstavle, 60 euro og plastikservice til rådighed. Vi var ca. 20 forskellige lande, der var fordelt på to etager i en af skolens bygninger. Der er ikke et stort fælleslokale, hvilket er lidt ærgerligt, men det gik nu meget fint alligevel. 
Der kom virkelig mange mennesker - elever, professorer, underviser og folk fra byen, der havde hørt om dette event. De var alle meget nysgerrige og interesseret og gav meget ros til os alle. 

Min opslagstavle. Skulle godt nok have valgt nogle større billeder, for man kunne ikke se, hvad det var.

Mine fine pindemadder. Havde også ekstra til at fylde op med, men havde slet ikke nok til efterspørgslen på fiskefrikadellerne. Dem var folk helt tosset med, ligesom mig selv! En pige kom tre gange efter dem, og den 3. gange havde hun to veninder med.. Det må vist være mund-til-mund markedsføring.

Havde lavet 3 store kringler, og synes selv de blev rigtige flotte. Igen var der en fyr, som tog af dem 5 gange, så tror også, at de smagte godt. 

Hindbærsnitter. 
Som I kan se, havde jeg lavet et lille skilt til det jeg serverede. Øverst det danske navn, og under det, en lille forklaring på engelsk. 

Rusland - min nabo, både til det Internationale Fair og i huset.

Tjekkiet

Holland

Finland

Frankrig

Slovakiet

Estland

Canada

Letland

Vietnam

Mexico

Egypten



Fra kl. 18.00-20.00 var der virklig mange mennesker, så kom selv kun et par gange ud for at prøve de andres mad. Jeg spiste simpelthen så meget, for man skulle jo smage det hele. Så har heller ikke så mange billeder af boderne med folk og mad, da jeg blev nødt til at tage dem, inden arrangementet startede. Men det var en virkelig god aften og elsker simpelthen arrangementer som disse..!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar