fredag den 1. februar 2013

Østrig - Tjek..!

Så gik der 5 måneder, lige pludselig. 
I morgen er det officielt slut med mit udlandsophold her i Østrig, for så har flyveren næsen med London. Så er der nye omgivelser, ny bolig, nye bekendtskaber, nyt land og nye udfordringerne. Og der er ikke tale om sommerfugle i maven, jeg tror mere det er papegøjer, der basker rundt derinde - Jeg glæder mig helt ekstremt meget!

I aften er der Farvel-Fest for alle de Internationale og det skal nok blive en brag af en fest, en rigtig god måde at slutte et fantastisk semester af på. Jeg har virkelig nydt hvert øjeblik af min tid her og har mødt nogle rigtige dejlige mennesker. 

Men jeg er absolut heller ikke ked af at skulle herfra. Jeg har opnået det jeg gerne ville med dette semester, masser af oplevelser og nye venner. Nogen kommer jeg måske til at se igen, men sandsynligheden er meget lille. Men det har jeg det helt fint, vi har haft en fantastisk tid sammen her i Østrig, og det er hvad jeg tager med hjem i min bagage. 



I morgen bliver kufferten pakket og turen går mod Aylesbury. Mandag bliver så starten på mit praktikforløb, hvor den første uge står på introduktion. 
Hvis nogen skulle have interesse i min nye adresse, så send en mail til mig eller spørg Solbjerg, næste gang I snakker med dem. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar