lørdag den 15. september 2012

Test #1

Dette indlæg er lige en lille test, for at se om jeg overhovedet kan begå mig i blog-verden..
Billederne er fra mine sidste dage i Århus (ja, jeg gider ikke bruge Aa!).

Maria og jeg havde en dejlig tur i Ry, hvor vi fik besteget Himmelbjerget og nydt den dejlige natur. Den søde pige i lilla er Louise som havde vandret med Maria til Ry og spiste en dejlig frokost med os.








Laura og jeg tog en onsdag ind til centrum for at opleve noget af Århus Festuge.
 "Skyline" opstillet på Store Torv.

 Drivhus på Bispetorv

 Sand-mandala lavet af tibetanske munke 


Kæmpe globus i Godshallerne




 Frederiks Allé


 De sidste billeder er fra Food Festival. Jeg nåede dog kun at få kameraet frem da vi havde lavet lækker mad fra en lækker grissebasse. Al maden er slet ikke repræsenteret men kan sige en ting - det smagte uforskammet godt..!!








Ingen kommentarer:

Send en kommentar