mandag den 17. september 2012

Jeg lærer det aldrig...

Sad ca. 1 time ude i solen i går på en hyggelig café og billedet viser resultatet ...! Her er super lækkert vejr, mellem 20-25 grader. Har snakket med nogle af de lokale omkring "fordommene" om Østrig. Det første jeg sagde var regn og det næste lederhosen.
I forhold til regnen tog jeg åbenbart fejl. De siger, at det ikke regner så tit, men når det gør, så regner det så også igennem. Jeg var indstillet på regn hver anden dag, men nogle gange er det et plus at tingene ikke er som man forventer. Meeeen, jeg pakker nu ikke regnjakken alt for langt væk.. :)
Tillgengæld havde jeg (næsten) ret omkring lederhosen. Det er deres national dragt som de bruger ved festlige og formelle lejligheder f.eks. til bryllup, dimension, fest osv. Det er ikke en kliche/kostume som mange dansker tror, men et dragt man bare med stolthed, ligesom den skotske kilt. 
HUSK NU DEN SOLCREME..!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar