lørdag den 15. september 2012

37 timer..

Så lang har min dag(e) været for at starte en ny hverdag op i Østrig. Og ja, det kan mærkes..!
Har ikke taget et eneste billede siden jeg tog afsted men kan fortælle at Østrig lever op til mine Heidi-forstillinger. 

Hele turen starten fredag kl. 23 fra Århus Banegård hvorefter jeg endte i Kastrup lufthavn efter ca. 4 timer. 
Her var der godt 3 timer der skulle gå inden mit fly mod Wien lettede. Det resulterede i at jeg landede i Wien lufthavn kl. 7.40 lørdag morgen og kl. 8 var jeg på vej til Wien Banegård i bus. Igen var der ventetid, både på banegård og i tog. Der skulle skiftes i St. Valentin inden jeg kunne ankomme til Steyr. En meget lille by (Viborg-størrelse), som absolut må være skabt før vaterpasset..! Små snørklet gader, med 15% stigninger - men super hyggelig..!
Min østrigske "buddy" skulle hente mig og en anden for at sikre at vi fik en fornuftig start på studiet og i byen. Tilfældigvis kom ham den anden fra Herning så vi tre havde en super hyggelig dag med at rende ærinder. 
Lige nu sidder jeg jeg på mit værelse og kigger på alle taskerne der trænger til at blive pakket ud. Mine roomies er ikke kommet endnu, så det var super nemt at bestemme at det bedste værelse gik til den danske pige. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar