mandag den 17. september 2012

Skolen

Det bliver lige et hurtigt indlæg om skolen for har i øjeblikket et lidt stramt program.
Der går ikke mere end 1500 studerende på skolen, hvoraf ca. 80 er internationale studerende. Den er delt op i to bygninger - den nye og den gamle, men begge er topmoderne indvendigt. Min dag startede kl. 8 og sluttede kl. 12 med ren introduktion til skolen, IT-systemet, fag registrering, diverse kontorer osv. Da jeg kom hjem gik der ikke mere end 10 min så kom den ene af mine roomies. Hun skulle dog være på skolen kl. 14 så det blev en hurtig rundvisning i lejligheden og så fulgte jeg hende hen til skolen. 
Her ses den nye bygning af skolen.

Al hvid bygning er den gamle bygning, og den nye er gemt omme bag træerne yderst til venstre. 

Den gamle bygning kan lige skimtes til venstre.


De næste par dage står på mange arrangementer og lidt undervisning. I dag er der spille aften på skolen og i morgen skal jeg med på Steyr Night Tour, hvor vi skal opleve byen om aftenen. Onsdag er det Pub-aften og torsdag er det Østrig-dag, hvor der bliver lavet rigtig østrigsk mad til os med østrigsk snaps (puha!). Lørdag er en heldagstur til Linz og hvis vejret er med os søndag står den på BBQ i parken. 
Næste uge skal jeg have 30 timer på 3 dage... Ikke ligefremt noget jeg ser frem til men så sluttes dagene af med en bowlingtur onsdag aften. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar