tirsdag den 25. september 2012

Dagen i dag

I går og i dag har simpelthen være de mærkeligste dag, hvis man ser på dem med akademiske øjne. Har ikke lavet en dart, men har haft en meget underholdende underviser, som har haft fokus på debat, argumentation, "verden udenfor" og at rykke grænser. Ikke lige min stil, men det gør da er 10 timer på en dag er lidt nemmere at komme igennem. 

I går fik vi en "hjemmeopgave" til i dag, vi skulle finde en tekst, som betød noget for os. HADER virkelig opgaver som disse, hvor man skal danse en farve, tegne sit humør eller dele sine følelser. Giv mig en differentialligning og jeg løser den, stik mig et Lean-værktøj og jeg implementerer det, men spørger du mig, hvornår jeg føler angst, så står jeg af. 
Så snakkede med de andre for at hører deres ideer og lige pludselig sagde det PLING..!! Fandt en sang som (næsten) kun vores familie kender, som vi synger ofte og af den grund betyder meget for mig. 
Kan I gætte den...???

Det er selvfølgelig vores fødselsdagssang - "Se denne lille hest"..!!



3 kommentarer:

  1. Ih, hvor lækkert at man kan skrive kommentarer. Det gør det altså lidt nemmere at henvise til det du skriver end over mail :)
    Kender godt føleelsen af fristilens skræk... Den er ubehagelig frustrerende. Men kan man oversætte den lille hest til tysk?
    Selvom jeg ikke har fået mine eksamensdatoer for oktober endnu, så kan jeg se, at det ikke bliver muligt at tage til Østrig :( Og har desværre alle weekender booket op indtil jul. Så det bliver nok først i januar/februar at jeg kan lave et hul. Ellers er det stensikkert, at jeg kommer til London et par gange (og kæmpe tillykke med det!!!!)
    Mange kram fra DK (hvor efterårsvejret er gået i teenage-stadie...)
    - Maria

    SvarSlet
  2. Åh Sofie! det luner jo som familie at læse lige netop at du værner om noget så kostbart som hestesangen - Så kan de lære det kan de, der i Østrig.
    Følger naturligvis med i dit liv med jævne mellemrum og fatter jo aldrig en dyt af det vejr i har, hvad sker der? I Østrig skal det vel regne og/eller sne, måske faktisk samtidig. Myg og solskoldet, jamen trænger de ikke bare til at få det vejr markedsført i en kæmpe kampagne spørger jeg bare.
    mange dansker kram her fra til dig.
    Skulle specielt hils efra Ida som netop i dag er startet på Viby Gymnnasium i stedet for Marselisborg - en verden til forskel.
    Også stor hilsen fra festuge Laura som p.t. sover efter et noget mudret fdf-møde.

    Kærligst Hanne & Co.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej til hele familien Rytter/Bisbo

      Ja, forstår heller ikke de vejr de kan præstere, men klager ikke! Men de lokale siger, at temperaturen vil dale en del i løbet af de næste to uger, men solskin kan vi stadig regne med :)
      Nyder virkelig min tid her, og har endnu ikke oplevet hjemve eller afsavn men hvor er det alligevel dejligt at få en hilsen fra det danske. Tak..!!
      Håber at Ida trives bedre på Viby - velkommen til gymnasiet for zone 4.

      Knus Sofie

      Slet