tirsdag den 9. april 2013

Påskevisit

Så fik jeg tid til at komme på bloggen igen efter en rigtig hyggelig påskeferie i det danske. Det var 10 dejlige dage, men er bestemt også glad for at komme tilbage på kontoret og arbejde videre på alle mine små projekter. 

Her i England er foråret ved at titte frem. Det er varmere nu end da vi tog afsted til Danmark og jeg overveje at skifte vinterjakken ud med forårsjakken. Meeeen, vinterjakken bliver nu ikke pakket alt for langt væk. I denne uge skulle temperaturen ligger på omkring de 10 grader men solen er ikke blevet spået til at vise sig i fuld flor. Synes snart, at jeg trænger til at se noget liv i naturen, i stedet for alle de triste nuancer af brun og grå, der kan ses lige nu. 

Men for at slutte DK besøget af, så nød jeg alle dagene og spekulere lidt på, hvornår næste besøg mon bliver. Jeg nåede at se hele familien, vennerne i Århus og Odense og spise masser af rugbrød med sild og leverpostej. Øj, det var veltrængt..!



Men for at billetten kunne retfærdiggøres var det ikke kun ferie, der var skrevet ind i kalenderen for mine dage i Danmark. I tre dage var vi på virksomhedsbesøg hos Arla på Hovedkontoret, Brabrand Mejeri, Arla Ingredients, Slagelse Mejeri og Holstebro Mejeri. Det var tre rigtig spændende dage, hvor vi fik en masse viden og inspiration til vores arbejde her i England. Derudover mødte vi fantastiske Arla medarbejder, som var villige til at hjælpe os med alt fra afgangsprojekt til interne ansøgninger. Jeg ved godt, at det lyder lidt som en kliché, men hold nu op, hvor er netværk bare vigtig..! Det kan godt ske, at man ikke kender de rigtige mennesker, som vi kunne drage nytte fra, men nu kender vi måske nogen som gør og som gerne vil hjælpe.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar