søndag den 28. april 2013

Lørdagsudflugt

Har haft en super dejlig lørdag i går..!! Måske pga. det lækre vejr, måske fordi jeg gik en fantastisk tur, måske fordi jeg havde hele 5 timer kun i mit eget selskab - eller også var det kombinationen af det hele..!
Min rummelighed er virkelig blevet sat på prøve i den her uge, og jeg kan slet ikke vente til at få vores lejlighed "tilbage" i morgen. Eszter's gæster tager afsted tidligt mandag morgen, så lige nu har vi vores sidste aften sammen - og det er på ingen måde en sørgmodig aften, hverken for mig eller Eszter. Det skal lige tilføjes, at Eszter heller ikke har været vild med ideen og 10 dages besøg hjemmefra, men kunne ikke sige nej og tilbød dem husly for deres tid her. Så Eszter har haft lige så meget indre irritation som jeg. 

Men tilbage til i går. Jeg havde spurgt om nogle ville med på en udflugt lørdag. Men gæsterne ville heller shoppe og det passede mig ganske fint, for så kunne jeg smutte afsted alene. Tasken blev pakket med madpakke, bog og tæppe og så fandt jeg en bus mod Waddeson Manor - et slot der ligger ca. 15 minutters kørsel fra by centrum. Slottet ligger i en ultra charmerende by med finurlige huse. I byen var der også en kirke som jeg først troede var et fort, men det er en aktiv kirke. 
Jeg var ikke inde i selve slottet, men valgte at gå en dejlig lang tur i området, hvor jeg blandt andet kom forbi en gård med køer og kalve og et cricket-hold, som spillede kamp. Turen sluttede på en stor eng med ryggen mod et træ og gammeldags underholdning i hånden. Uh, det var en god dag..!































SÅDAN HER BURDE HVER DAG VÆRE..!!!


1 kommentar:

  1. Hej Sofie!

    Jamen sikke dog en flot dag og så helt alene, bare dig og dig selv - kan virkelig godt sætte mig ind i at det var tiltrængt.
    I DK afslutter vi så i dag den koldeste april i 25 år, så dine billeder kan jo gøre enhver misundelig.
    Hyg og nyd dit besøg fra DK meget snart.

    Kærligst hanne.


    SvarSlet