søndag den 3. marts 2013

Forår og fødselsdag


Tillykke med dagen, far..!

Jeg kan forstå, at der netop i dag er blevet sørget for godt vejr i DK og det må da være en dejlig måde at starte forårs månederne på. 
Kan ikke rigtige sige, at det samme er gældende for England. Vi har endnu ikke oplevet "lækkert" vejr, dels fordi det har været meget gråt-i-gråt, og fordi vi først er hjemme omkring 17.30. Der var solskin i går, men vintergækkerne tror jeg nu, at vi skal vente lidt længere på. 

Arbejdsugen er næsten gået alt for hurtigt, synes lige, at det var i går jeg skrev om musliboller og fibermangel. Jeg har fået lidt flere opgaver at lege med ud over IT-Infrastruktur, som vil blive mit hovedområde. Det er rigtig rart at have noget afveksling, så man ikke kun er fokuseret på et specifikt område. Jeg skal bl.a. arbejde på Arlas Yard Management, som er strukturering og planlægning af transporten og trafikken på grunden, hvor alt skal kunne styres, spores og vises i et system, som vi skal udvikle grundideen til. 
Er hver dag så glad for, at jeg valgte netop mit studie. Det giver virkelig mange muligheder både i forhold til et fremtidigt arbejde, men også bare her i paktikperioden. Det er så fantastisk ikke at være låst til én afdeling, men at kunne prøve kræfter med så meget som muligt. 

Men det er ikke kun på arbejdet at det sker noget, det har nemlig også været en lidt travl weekend. Fredag efter arbejde havde vi inviteret vores kollegaer til en lille Housewarmning med snacks og drinks. Vi vidste godt, at mange ikke havde mulighed for at komme, da de bor 1-4 timer herfra, men vi havde en rigtig hyggelig aften med de fremmødte. Det var super rart også at møde ens kollegaer uden for arbejdstiden. 
I går kom en af Eszters veninder fra Ungarn på besøg sammen med sin kæreste. Hun har boet i England de sidste 3 år og det var meget interessant at høre hendes mening omkring England efter at have været her et godt stykke tid. De tog afsted her i eftermiddags og med dem opnåede vi også at få en rigtig hyggelig tid sammen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar