onsdag den 14. august 2013

Smukfest

Har fået klaret alt det praktisk de sidste par dage efter en rigtig hyggelig Skanderborg Festival, og er nu klar til at få nogle billedere op på bloggen. Til dem der ikke lige havde fanget den, så har jeg været på Smukfest fra søndag den 4. august til mandag den 12. Vi var en lejr bestående af 7 dejlige piger og havde en god uge med masser af musik og (for det meste) godt vejr. 

Da søster og jeg havde fødselsdag midt i festival skulle der selvfølgelig være fødselsdagsmorgenmad. Så nabolejren og venner fra andre lejrer blev inviteret til kagemand og rundstykker. Ih, det var hyggeligt...!
Torsdag kom Solbjerg-naboen (Jeanette) og hendes kæreste på besøg og sørme om hun ikke havde bagt kage til os. Så vi blev rigtig forkælet selvom fødselsdagen foregik uden for normale rammer. 
Jeg har taget meget få billeder af festivalen, men lidt har vel også ret. 

Kage nr. 1

Kage nr. 2

Strandhåndbold



Men, men, men.... Der skal jo også være plads til nogle helt særlige billeder. Før jeg tog afsted til DK, havde jeg nemlig gjort mit dummeste køb nogensinde, men nok også det køb min frihed nyder aller mest. Jeg har fået mig en lille Peugeot. Til dem der har lyst til at vide det så er det en 206, 1.4 motor og fra 2004. Så det er en ældre dame, men så bliver jeg heller ikke så træt af det, hvis der skulle at komme en skramme - den har nemlig allerede et par stykker. Det er ikke en blærebil, det er ikke en livsnyder bil og det er ikke den mest økonomiske bil. Men den er rigtig fin til mit behov og jeg elsker den fleksibilitet jeg har fået, så det er den bedste fødselsdaggave jeg har givet til mig selv.





2 kommentarer: