søndag den 15. december 2013

NU, kan jeg tage på juleferie

For i dag havde vi (endelig) alle rapportter og bilag udskrevet og sat fint i mapper. Det er en fantastisk følelse..! Så kan jeg endelig få plads i hovedet til at tænke på juleferie, mødes med vennerne, nytår og alt det sjove. 

Selvom jeg ikke er ingeniør endnu har i dag været første skridt mod det næste kapitel i mit liv og det er en blandet følelse. Jeg har bandet diverse semester projekter langt væk nogle gange (inklusiv dette) med tiden er nu alligevel gået al for stærkt. 
Dagen, hvor jeg stod med mit eget nøglebundt til min første lejlighed, følelse overhovedet ikke som 3½ år siden og glemmer ofte hvor meget jeg har oplevet i denne periode. 
I fredags blev det officielt at jeg skal starte på et nyt og spændende kapitel efter nytår. Jeg er blevet optaget på en kandidatuddannelse i Herning og har fået arrangeret en mentoraftale med Arla i Hosltebro. Så hvis I synes at Solbjerg er udkants-Danmark, så bare vent til I bliver inviteret på fødselsdag til sommer..!  
Men jeg glæder mig utrolig meget og er ikke i tvivl om at det er det rigtige for mig, det bliver nu godt at komme hjem til det danske igen.



2 kommentarer:

  1. Tillykke med BA-projektet, kandidateoptaget og mentor-pladsen.
    Håber du bliver glad for alle dele :) Vi er mange der glæder sig til at få dig "hjem igen".
    Kram Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak..!!
      Jeg glæder mig bestemt også til at være på dansk grund igen og se jer alle sammen :-)

      Slet