søndag den 12. maj 2013

Glædelig Mors dag..!


Selvom vi aldrig rigtig har "fejret" mors dag, synes jeg alligevel, at det var passende at vise mit favorit billede netop i dag. Nattøj og bøger - det er ca. 80% af, hvad min barndom har bestået af. Og så selvfølgelig en omsorgsfuld mor, det har vist altid været 100% af tiden.
(+1 på fedte-skalaen)

Egentlig skulle dette indlæg også bestå af nogle billeder fra Natrual History Museum i London, men glemte mit kamera (og paraply, hvilket er virkelig dumt i England). 
I går tog jeg en smuttur ind til London, da Eszter havde en ven på besøg fra Danmark og var væk hele weekenden. Da de fleste museer er gratis i London havde jeg håbet, at jeg både kunne nå Natrual History Museum og Science Museum, men endte med at bruge næsten 3 timer på Natrual History Museum og så var der altså ikke tid til Science Museum denne dag, for havde også planlagt lidt shopping på Oxford Street. 
Det er helt genialt at London kun er en time og £20 væk, når kultur-depotet og klædeskabet skal fyldes op... London er bare en fantastisk by!

Fik dog taget et enkelt billede med mobilen - Indgangen til Museet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar